KONTAKT OSS
Adresse:
Sørlandske Hovedvei 313
3270 Larvik
E-post: post@minidekor.no
Organisasjonsnummer:
824978212
Du kan kontakte oss med alle kontaktmåter ovenfor. Til tider kan det være hektisk på telefonen/support. I stedet for å ringe kan du sende oss mail via kontaktskjema-knappen ovenfor. Vi vil da enten kontakte deg per telefon eller sende deg svar per mail.
KUNDEINFORMASJON
Opplysninger du gir til oss vil ikke bli gitt videre og er bare tilgjengelige for personer tilknyttet oss. Du kan når som helst be om at opplysninger om deg slettes. I forbindelse med bestillingen, godtar du at vi lagrer og bruke informasjonen din. Vi gjør dette for å oppfylle våre forpliktelser overfor deg. Vi dokumenterer også all kommunikasjon vi har med deg via e-post, for å kunne tilby tjenesten som du forventer av oss.
SIKKER BETALING
Hvem kan handle på nett?
For å kunne handle på nett hos oss må du være minimum 15 år. Er du under 15 år må du få en myndig person til å bestille for deg. Dersom du ønsker å handle på kreditt må du være over 18 år.
Trygt kjøp
Vi har som mål å ha den absolutt beste sikkerhet rundt salg på internett, håndtering av personopplysninger og betaling. Vi har derfor tilpasset vår virksomhet til kravene norske myndigheter, gjennom Distansehandel Norge, har satt for trygg internett handel.
Betaling
Du vil bli belastet for ordrebeløpet når din pakke blir sendt fra oss.
Moms på 25% inngår i alle priser. Ingen andre avgifter enn det som står som totalsum i kassen tilkommer ved kjøp.
Alle våre priser er oppgitt i Norske kroner.
LEVERINGSBETINGELSER
Leveringstid
De fleste varer du ser i nettbutikken er på vårt lager. Normalt pakkes og sendes disse ut første arbeidsdag etter at vi har mottatt din bestilling. En forsendelse tar vanligvis 2-4 virkedager.
Frakt og gebyr
Alle våre forsendelser går med Postnord.
Dersom vi ikke kan levere hele din bestilling komplett tar vi kontakt med deg før vi sender ut
Uavhentede pakker
Hentefrist for pakker er 7 dager. Når du har bestilt varen til deg får du først en hentemelding fra Postnord.Om den ikke hentes innen da sendes den automatisk tilbake til oss. . I slike tilfeller oppkrever Lumimi AS et frakt- og eksepdisjonsgebyr på kr -250,-. Dette gjelder uansett ordrens størrelse.
Retur av varer - Angrerett
Med unntak av spesialbestilte varer har du 14 dagers angrefrist på varer kjøpt i vår nettbutikk. Du betaler selv returfrakt om du benytter angreretten. Har du mottatt feil vare eller varer med feil sender vi deg nytt uten kostnader for deg.
Varer som er spesialbestilt tas ikke i retur. Vennligst ikke send returvarer i oppkrav. Disse blir ikke hentet ut.
Klagefrister
1. Feil ved leveranse
Hvis du mottar et defekt eller et feillevert produkt, ta kontakt på mail eller på telefon. Du bør ta kontakt så snart som mulig og ikke senere enn 1 måneder etter levering.
Etter at vi har mottatt din klage vil du få svar med instruksjon om hvordan varen skal returneres.
2. Feil under garantitiden
Vi garanterer at varene du har bestilt er fri for produksjonsfeil i to år, eller i løpet av garantiperioden for produktet (fra levering). Oppstår det feil ved ditt produkt i løpet av garantiperioden kan du ta kontakt på mail eller på telefon. Kundeservice vil gi deg informasjon om hvordan du skal gå videre med din reklamasjon.
3. Reklamasjon
1. Generelle bestemmelser
Disse vilkårene beskriver prosedyren for reklamasjoner på produkter kjøpt hos Minidekor.no.
2. Betingelser for å sende inn en reklamasjon
2.1. Feil ved produksjonen: Hvis produktet har en produksjonsfeil, kan reklamasjon gjøres innen 2 år i henhold til garantiordningen.
2.2. Problemer med vedheft eller montering: Hvis det oppstår problemer med vedheften eller overflaten produktet er festet på, må reklamasjonen sendes inn innen 30 dager fra mottak av bestillingen.
2.3. Reklamasjoner gjelder ikke for produkter som er skadet som følge av feil installasjon, bruk på uegnede overflater eller manglende overholdelse av monteringsinstruksjoner.
3. Hvordan sende inn en reklamasjon?
For å sende inn en reklamasjon, vennligst kontakt oss på e-post post@minidekor.no og oppgi følgende informasjon:
- Ordrenummer
- Beskrivelse av problemet
- Bilder av produktet (På veggen og/eller etter at det er fjernet)
- Informasjon om hvilken type overflate klistremerkene ble festet på
- Opplysninger om malingstype (merke og type maling som ble brukt på veggen)
4. Behandling av reklamasjoner
4.1. Reklamasjoner behandles innen 14 virkedager fra mottak av fullstendig dokumentasjon.
4.2. Hvis reklamasjonen godkjennes, kan kunden velge mellom:
- Et nytt produkt
- Delvis eller full refusjon (avhengig av type feil)
4.3. Hvis reklamasjonen ikke godkjennes, vil kunden bli informert om årsaken til avgjørelsen.
5. Retur av produktet
5.1. Hvis reklamasjonen krever retur av produktet for vurdering, kan Minidekor.no dekke returfraktkostnaden.
5.2. Produktet må returneres i sin helhet, selv om det er skadet.
5.3. Manglende mulighet til å levere produktet eller dokumentasjon (f.eks. bilder) kan føre til avslag på reklamasjonen. 6.
Sluttbestemmelser
6.1. Reklamasjonsvilkårene kan endres, og den nyeste versjonen er alltid tilgjengelig på Minidekor.no.
6.2. Når du legger inn en bestilling hos Minidekor.no, aksepterer du disse reklamasjonsvilkårene.
6.3. Ved en eventuell tvist følger vi forbrukerrådets retningslinjer for reklamasjonssaker!